Tuesday, February 28, 2012

mr. postman, look and see if there's a letter in your bag for me

[day four: your mailbox]

living in an apartment building, we have one of those big boxy mailboxes for the building that has twelve boxes in one. i live on the third floor and it's in the middle of the first, under the stairs. this makes it convenient to check the mail on my way back home before i go up.

i've mentioned it a million times on here before, but i don't get much mail even though i love getting it. our mailbox is usually filled with the week's coupons, ads, and super savers. then there are some credit card offers and bills. a lot of the mail we get is for my father-in-law (he moved overseas and has his mail forwarded to us) which makes me slightly jealous even if it is mostly junk mail.

i get the occasional card from my grandma and the announcement from mason, but there are two consistent pieces of mail that i get every month: my writer's digest and a spanish pork catalog. the writer's digest was expected, but i still have no idea why i'm getting the spanish pork one, seeing as i'm not spanish and don't eat pork. and it's not like some random junk catalog. it's an actual subscription. i think someone may have signed me up as a joke or something? i dunno. but they do have these stuffed olives that i kinda wanna try. they're stuffed with things like anchovies and peppers that i've never heard of and actually sound really good. i love olives. so, whoever subscribed me to spanish pork, thanks.

*Please Mr. Postman - The Marvelettes

7 comments:

  1. I love getting mail... always have.... Wanna try penpalling? (btw - your sister still owes me a letter :D)

    I saw the title and it took me straight back to primary school.... We had this collections of songs we sang in class once a month. Can't remember why, but this was one of them, right after the bubble car song.... (Beep Beep by the Playmates) and return to sender and summer holiday... random times :D There were some other songs, but I remember them not

    ReplyDelete
  2. anonymous hippopotamusFebruary 28, 2012 at 1:15 PM

    when i read the part about loving to get mail..i was like crap!!! i STILL haven't sent my letter. its been sooo long I think I'm going to have to write a new one. I'm sooo sorry. Life gets so busy with kids. I'll write a new more relevant letter tonight and have it in the mail tomorrow morning. I promise!

    i love the song return to sender :)

    ReplyDelete
  3. It's fine hun. Was just me giving a little nudging :D I love letter writing :) I am just crap at getting to the post office for international delivery >.>

    ReplyDelete
  4. i would love to try penpalling (no guarantees that i'll be able to stick to getting out letters on time, but i'll try my best). i'll email you my address, or you could email me yours if you want me to start them. and the only songs i remember singing at school when i was younger are the kid songs that teach the months or days or have to do with animals.

    ReplyDelete
  5. Your sister has mine :D If she's lost it I'll email it you and then we can get lovely mail :p

    ReplyDelete
  6. anonymous hippopotamusFebruary 28, 2012 at 9:17 PM

    lol i didn't lose it...i can send it to you sarah :)

    ReplyDelete
  7. I never know what to write unless replying.... is awful :p

    ReplyDelete